Telefoonopvang

24/7 klaar staan voor uw klanten? pascall regelt de telefoonopvang

Uw bedrijf staat klaar voor uw klanten en helpt ze snel – onder werktijd. Maar wat als uw klanten ook in de avond- en nachturen hulp verwachten? Bijvoorbeeld omdat u kritieke diensten levert?

Dan kunt u zelf een 24/7 telefoonopvang opzetten. Dit brengt echter hoge opstartkosten met zich mee. Of u betrouwbaar, professioneel personeel kunt vinden in deze krappe arbeidsmarkt, is nog maar de vraag. Het kan uiteraard ook voorkomen dat er een nacht geen telefoontjes zijn. Dan moet u nog steeds voor uw kostbare achterwacht betalen.

Gelukkig is er een alternatief. Als u kiest voor de telefoonopvang van PAsCall, is uw 24/7 bereikbaarheid geregeld met één druk op de knop. U betaalt per gesprek. Ons team van professionele klantenservicemedewerkers staat klaar om uw klanten verder te helpen. Dag en nacht.

Prijsindicatie aanvragen

geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
Hoe werkt het?

Het is logisch dat u veel vragen heeft wanneer u overweegt uw telefoonopvang uit te besteden.

  • Kan PAsCall mijn bedrijf wel vertegenwoordigen?
  • Wat gebeurt er als er een klantvraag binnenkomt die we intern willen behandelen?
  • Hoe weet ik wat ik gemist heb als een klant later terugbelt?
  • Krijgen mijn klanten wel de juiste antwoorden op hun vragen?
  • Hebben mijn klanten door dat ze met extern personeel bellen?

Op basis van onze jarenlange ervaring hebben wij een beproefde manier ontwikkeld om de telefoonopvang op te starten. Het stappenplan ziet er als volgt uit:

Samen bepalen we welk abonnement bij u past. Elke maand betaalt u een vast bedrag (al vanaf 19,90 euro) en verder betaalt u per gesprek. U kunt dus altijd zelf bepalen hoe vaak u de telefoon doorschakelt.

Dan stellen we gezamenlijk het antwoordscript en de belinstructies op aan de hand van onze speciaal ontwikkelde vragenlijst. Hiermee hebben onze medewerkers altijd alle cruciale informatie over uw bedrijf bij de hand, zoals:

  • Hoe ze de telefoon moeten aannemen
  • Welke vragen ze kunnen beantwoorden
  • Wat de antwoorden zijn op veelgestelde vragen
  • Naar wie ze indien nodig kunnen doorverbinden
  • Bij wie ze terugbelnotities kunnen achterlaten
  • Welke informatie ze in de gespreksnotities zetten
  • Wat de gewenste tone of voice is

Tot slot hoeft u slechts de telefoon door te schakelen. Een goede nachtrust is gegarandeerd, want PAsCall staat klaar voor uw klanten.

U verliest nooit de grip op uw klantcontact, omdat wij u op de hoogte houden met onze gespreksnotities en terugbelverzoeken. Zo loopt u geen informatie mis en worden uw klanten dag en nacht geholpen.

Als u voor telefoonopvang van PAsCall gaat, kiest u voor volledige flexibiliteit en ontzorging. Wij werken als volwaardig verlengstuk van uw bedrijf.

Een greep uit de voordelen:

  • U beschikt over een vakkundige telefoonopvang die 24/7 bereikbaar is
  • U hoeft geen hoge opstartkosten te maken
  • Geen eindeloze zoektocht naar geschikt personeel
  • Ons ervaren team van 20 klantenservicemedewerkers zet hun liefde voor het vak in voor uw klanten
  • Altijd grip op uw klantcontacten dankzij onze gespreksnotities
  • U betaalt altijd per gesprek
Wat zijn de voordelen?

Wat onze klanten zeggen

testimonial-team
Sander Remans
Escrow Alliance

Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.

testimonial-team
Charles de Bie
CDB Makelaars

Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.

testimonial-team
Gerben Bouwhuis
Laptop Plus

Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.

testimonial-team
Sven van Heijningen
Procraft

Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.

Waarom kiezen voor PAsCALL?

Wij helpen al onze klanten, van (heel) groot tot klein, om hun klantcontactdoelen te realiseren. Dat doen wij al bijna twintig jaar. Professioneel, gedreven, met persoonlijke aandacht. Dag en nacht.

Want wij geloven dat persoonlijk klantcontact een belangrijke sleutel tot succes is. 

Wat ons verder uniek maakt?

  • 24/7 beschikbaar
  • Vakkundig, ervaren personeel dat ook ‘s nachts kan werken
  • Flexibiliteit en maatwerk voor al onze opdrachtgevers
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie
  • Een hecht team van 20 medewerkers die gemiddeld al 5 jaar bij ons werken. Wij hebben een uitzonderlijk laag verloop voor deze branche

TELEFOONOPVANG TARIEVEN

Abonnement en Gesprekken
€20,95
Per Maand
Tussen de 0 en 25 – per gesprek – 2,80
Tussen de 26 en 50 – per gesprek – €2,70
Tussen de 51 en 100 – per gesprek – € 2,60
101 en meer – per gesprek – € 2,50
Doorverbinden en
SMS
Doorverbinden vast nr incl. gesprekskosten – €1,25
Doorverbinden mobiel nr incl. gesprekskosten – €1,60
Per SMS – €0,25

Jazeker. Wij stellen met u een pakket op maat samen. Daarbij kijken wij ook naar de tijden waarop u de lijn wil doorschakelen. Dit is dag en nacht mogelijk.

Ja, dat is mogelijk. Onze medewerkers staan klaar voor uw klanten via de telefoon, mail en chat.

Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:

  • Hoe de telefoon moet worden opgenomen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelgestelde klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • De gewenste informatie voor de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.

Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw telefoonopvang uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.

Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een telefoonopvang op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.

Ja, zeker.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppeld aan ons systeem met alle klantgegevens. 

Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.

Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • het gespreksonderwerp
  • eventueel de gewenste vervolgstap 

 

Wanneer onze medewerkers de notitie definitief maken, ontvangt u direct een notificatie. Zo mist u nooit meer belangrijke klantinformatie.

Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.

Veelgestelde vragen