Telefoonservice App
In onze Telefoonservice App geeft u of uw medewerker aan hoe en waarop u bereikbaar bent. Met een simpele handeling in onze Telefoonservice App wijzigt u uw bereikbaarheid. Ook kunt u makkelijk aangeven hoe u de telefoonberichten wilt ontvangen via email, sms of alleen in de Telefoonservice App.
Inloggen en Aanmelden
Op het moment dat u de Telefoonservice app opent komt u op de inlog pagina. Deze inlog hoeft u maar één keer in te vullen. Heeft u nog geen account dan kunt u deze aanvragen via de knop “Vraag een account aan” Hier vult u uw gegevens in deze worden naar ons gestuurd en u zal binnen enkele ogenblikken een wachtwoord van ons ontvangen.
Beginscherm
Na het inloggen komt u altijd in het hoofdscherm hier kunt u vier opties kiezen:
- Bereikbaarheid
- Berichten inbox
- Laatste nieuws
- Instellingen
Bereikbaarheid en Beschikbaarheid
Waarop bent u beschikbaar en hoe wenst u uw telefoonberichten te ontvangen. Om u bereikbaarheid en beschikbaarheid te veranderen komt u eerst in het scherm bedrijven. Heeft u meerdere bedrijven onder contract bij PAsCall Telefoonservice van vinkt u aan voor wel bedrijf u uw bereikbaarheid wilt aanpassen. U kunt ook u bereikbaarheid voor alle bedrijven te gelijk aanpassen
Hierna komt u in het scherm waar u uw beschikbaarheid kunt aangeven. Hier kan u makkelijk de vinkjes uitzetten als u bijvoorbeeld niet op uw vast nummer gebeld wilt worden.
Ook kunt u de prioriteit veranderen. U klikt op wijzig waarna de vinkjes veranderen in drie streepjes. Als u uw vinger plaats op deze streepjes dan kunt u bijvoorbeeld u mobiele nummer naar boven schuiven. Hierdoor zal onze telefoniste als eerste actie naar uw mobiele telefoonnummer doorverbinden. Waarna nummer 2 de volgende actie van onze telefoniste zal zijn. Deze handelingen worden direct automatisch ingevoerd in onze telefooncentrale.
Voorbeeld: Gaat u in een vergadering. Dan schuift u heel gemakkelijk de optie email naar prioriteit 1 zodat u tijdens uw gesprek niet gestoord wordt.
Berichten inbox
In de berichten inbox vindt u de laaste telefoonberichten die wij voor u hebben aangenomen en genoteerd. Als u het bericht opent kunt alle gegevens die wij tijdens het gesprek hebben genoteerd inzien. Ook kunt u direct op het telefoonnummer, email adres , website en/of linkedin adres klikken
Instellingen
Heeft u een nieuw telefoonnummer of een nieuw email adres dan kunt u hier uw wijzigingen doorgeven. Deze worden door ons in ons systeem veranderd.
Voorbeeld: Gaat u op vakantie en wilt u dat uw collega uw uw zaken en telefoon waarneemt. Dan kunt u hier het (mobiele) telefoonnummer en email adres van uw collega tijdelijk invoeren. Na uw vakantie kunt u dit weer gemakkelijk terugzetten.
Ook kunt u hier uw wachtwoord aanpassen.
Let op: Gelieve niet het telefoonnummer invoeren welke doorgeschakeld staat. dit voorkomt een telefoonloop.
Nieuws
Hier treft u het laatste nieuws met betrekking op 6.12 Telefoonservice en branch gerelateerde nieuws feiten. Ook kunt u ons volgen op meerdere social media pagina’s
Download
