TWITTERSERVICE
Twitter is een nieuw en populair servicekanaal
Het verlenen van service aan klanten via twitter is populair en sterk in opkomst. Twitter wordt nog vaak gezien als een communicatiemiddel tussen meerdere personen, maar het wordt tevens steeds vaker ingezet als klantcontactkanaal tussen organisatie en klant.
PAsCall Twitterservice
Het kan voorkomen dat de bezoeker niet kan vinden wat hij/zij zoekt. De bezoeker kan dan via e-mail en telefoon de vraag stellen, maar vaak is de drempel om dat te doen hoger dan het versturen van een tweet. Met PAsCall Twitterservice voorkomt u dat u (potentiele) klanten misloopt.
PAsCall Twitterservice
kan uw klanten of bezoekers helpen en hun vragen beantwoorden. De bezoeker plaats een tweet via uw website op uw twitter account en krijgt direct en live ondersteuning van een medewerker van PAsCall Twitterservice.
De medewerker beantwoordt de vragen direct en professioneel via de PAsCall Twitterservice
TELEFOONSERVICE TARIEVEN
Abonnement en gesprekken per maand | Prijs |
---|---|
Abonnement per maand | € 10,00 |
Tussen de 0 en 25 per gesprek | € 2,50 |
Tussen de 26 en 50 per gesprek | € 2,40 |
Tussen de 51 en 100 per gesprek | € 2,30 |
101 en meer per gesprek | € 2,00 |
Doorverbinden en SMS | |
---|---|
Doorverbinden incl. gesprekskosten | € 1,25 |
Per SMS | € 0,25 |
REFERENTIES

Alles wordt netjes in de Engelse taal beantwoord
12 oktober 2012Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt
Sven van HeijningenProcraft
Uitstekende out-of-office telefoonservice
28 januarie 2011Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.
Sander RemansEscrow Alliance
De reacties van mijn klanten zijn zeer positief
30 november 2011Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.
Charles de BieCDB Makelaars
Innovatief
8 april 2013Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.
Gerben BouwhuisLaptop Plus