VEEL GESTELEDE VRAGEN OVER TELEFOONSERVICE

Hoe herkent PAsCall Telefoonservice een telefoontje voor mijn bedrijf?

U krijgt van ons een doorschakelnummer, waar u de telefoon naar doorschakelt. PAsCall Telefoonservice ziet aan dat nummer dat het telefoontje voor uw bedrijf is, en neemt op met uw bedrijfsnaam.

Wat doet PAsCall Telefoonservice bij een spoedgeval?

Dat is afhankelijk van uw wensen. U kunt specifieke instructies achterlaten voor spoedgevallen. Zo kunt u bijvoorbeeld doorgeven dat wij een SMS moeten sturen, een collega van u moeten benaderen of uw voicemail moeten inspreken.

Kan ik mijn instructies wijzigen?

U kunt uw instructies op ieder moment wijzigen. Dit kan een permanente wijziging zijn maar ook tijdelijke wijziging, bijvoorbeeld voor uw vakantieperiode.

Kan ik de telefoontoestellen van meerdere werknemers naar PAsCall Telefoonservice doorschakelen?

Ja, er is geen limiet aan het aantal telefoontoestellen dat kan worden doorgeschakeld.

Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat PAsCall Telefoonservice opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?

Ja. U kunt de doorschakeling zo instellen dat de telefoon automatisch na een aantal keer overgaan naar PAsCall Telefoonservice wordt doorgeschakeld. Het is ook mogelijk dat alle telefoonverkeer meteen naar PAsCall gaat.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn telefoon naar PAsCall Telefoonservice kan doorschakelen?

U kunt binnen een uur doorschakelen en gebruikmaken van onze diensten

Komen er extra kosten bij voor het verzenden van berichten per mail?

Nee

Kunnen de telefoonberichten naar verschillende medewerkers gestuurd worden?

Ja. U kunt per medewerker verschillende e-mail adressen opgeven.

Kunnen mijn telefoonberichten worden ge-ccd naar een collega?

Ja. Het is mogelijk om telefoonberichten naar meerdere e-mailadressen te sturen. Er komen daarvoor geen extra kosten bij.

Hoe weet de telefoniste van PAsCall Telefoonservice dat er voor mijn bedrijf wordt gebeld?

U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Inkomende telefoontjes op dit nummer activeren uw persoonlijke bedrijfsnaam. Zodra een van onze telefonistes een telefoongesprek, afkomstig van uw doorschakelnummer, aanneemt, verschijnt direct uw bedrijfsnaam en al uw instructies op haar beeldscherm.

Kan ik meedere telefoons doorschakelen naar 1 nummer?

Ja. U kunt onbeperkt (mobiele) telefoons doorschakelen naar uw doorschakelnummer. Elke inkomende lijn via dit nummer zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en uw instructies.

Hoe snel kan ik gebruik maken van PAsCall Telefoonservice?

Na ontvangst van uw aanmelding kunt u binnen 1 uur gebruik maken van PAsCall Telefoonservice.

Onze telefoniste heeft af en toe te veel lijnen tegelijk. Kan PAsCall Telefoonservice dit oplossen?

Ja. In de meeste gevallen kunt u uw telefooncentrale zo instellen dat wanneer de telefoon een aantal keren overgaat, deze lijn automatisch wordt doorgezet naar uw doorschakelnummer. De zogenaamde overflow wordt dan opgevangen door PAsCall Telefoonservice.

Kan ik mijn gespreksnotities naar een collega sturen?

Ja. U kunt elke gespreksnotitie naar meerdere e-mailadressen laten sturen. Bijvoorbeeld naar uw secretaresse of naar een algemene e-mailbox.

Hoe handelt PAsCall Telefoonservice in geval van spoed terwijl ik niet telefonisch bereikbaar ben?

Wij kunnen in uw script opnemen hoe te handelen in geval van spoed. Bijvoorbeeld door een collega in te schakelen of een spoed-sms te verzenden naar u of een collega.

Wat krijgen onze bellers “klanten” te horen buiten de openingstijden?

Buiten de openingstijden van PAsCall Telefoonservice horen uw bellers "klanten" een standaard bericht: “Op dit moment zijn wij gesloten, laat uw telefoonnummer achter en uw wordt zo snel mogelijk teruggebeld". De volgende dag krijgt u van PAsCall Telefoonservice een bericht dat er een telefoontje voor u was.

Beantwoordt PAsCall Telefoonservice alleen gesprekken in de Nederlandse taal?

Nee, Alle telefoongesprekken bij PAsCall Telefoonservice worden standaard in correct Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) zonder accent afgehandeld. Iedere telefoniste van PAsCall Telefoonservice kan een standaard gesprek aannemen in Nederlands, Engels en Duits.

Binnen hoeveel tijd ontvang ik van PAsCall Telefoonservice een telefoonbericht

De telefoonberichten worden direct na het telefoongesprek met onze telefoniste naar u toegestuurd.

Kan ik de telefoontoestellen van meerdere werknemers naar PAsCall Telefoonservice doorschakelen?

Ja, er is geen limiet aan het aantal telefoontoestellen dat kan worden doorgeschakeld.

Mag ik het doorschakelnummer naar mijn relaties communiceren?

Wanneer u het doorschakelnummer gebruikt op uw briefpapier of website, dan bent u verplicht een jaarcontract af te sluiten dat ook iedere keer alleen met een jaar verlengd kan worden. Dit omdat het nummer voor ons langere tijd niet opnieuw gebruikt kan worden omdat uw klanten en relaties dit dan nog hebben.

Kan ik ook gespreksnotities per sms ontvangen?

Ja. U kunt er voor kiezen om alle gespreksnotities per sms te ontvangen of alleen in spoedgevallen. U kunt dat ook later activeren voor uw account

Wat als ik op vakantie ben?

U heeft een standaard script en een tijdelijk script. In geval van vakantie gebruiken wij uw tijdelijke script. In geval van vakantie kunt u bijvoorbeeld uw gesprekken doorschakelen naar een collega. Of alle gespreksnotities voor die periode via sms naar u laten sturen.

Binnen hoeveel keer neemt PAsCall Telefoonservice de telefoon op?

Bij de laatste berekening over de maand februari 2014 werden 98,8% van alle telefoontjes binnen drie keer opgenomen door onze telefonistes.

Kan ik mijn factuur controleren?

Ja. U ontvangt digitaal maandelijks bij uw factuur een overzicht van de gesprekken.

Worden onze bellers “klanten” in de wachtgezet als er meerdere telefoontjes tegelijk bij PAsCall Telefoonservice binnenkomen?

PAsCall Telefoonservice werkt volgens het 1-lijns principe, uw bellers "klanten" worden en kunnen nooit in de wacht gezet worden voor gesprekken van andere klanten.

Kunnen jullie ook in mijn agenda afspraken maken

Ja, Het is inderdaad mogelijk om uw webagenda aan ons systeem te koppelen zodat wij afspraken voor u kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of u op dat moment al dan niet bereikbaar bent.

VEEL GESTELEDE VRAGEN OVER DOORSCHAKEN 

Kan ik de telefoontoestellen van meerdere werknemers naar PAsCall Telefoonservice doorschakelen?

Ja, er is geen limiet aan het aantal telefoontoestellen dat kan worden doorgeschakeld.

Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat PAsCall Telefoonservice opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?

Ja. U kunt de doorschakeling zo instellen dat de telefoon automatisch na een aantal keer overgaan naar PAsCall Telefoonservice wordt doorgeschakeld. Het is ook mogelijk dat alle telefoonverkeer meteen naar PAsCall gaat.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn telefoon naar PAsCall Telefoonservice kan doorschakelen?

U kunt binnen een uur doorschakelen en gebruikmaken van onze diensten

Kan ik meedere telefoons doorschakelen naar 1 nummer?

Ja. U kunt onbeperkt (mobiele) telefoons doorschakelen naar uw doorschakelnummer. Elke inkomende lijn via dit nummer zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en uw instructies.

Onze telefoniste heeft af en toe te veel lijnen tegelijk. Kan PAsCall Telefoonservice dit oplossen?

Ja. In de meeste gevallen kunt u uw telefooncentrale zo instellen dat wanneer de telefoon een aantal keren overgaat, deze lijn automatisch wordt doorgezet naar uw doorschakelnummer. De zogenaamde overflow wordt dan opgevangen door PAsCall Telefoonservice.

Hoe kan ik onze telefoon doorschakelen naar PAsCall Telefoonservice

Met het het doorschakelnumer schakelt u eenvoudig door naar PAsCall Telefoonservice. Wilt u direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:

  1. Toets *21*
  2. Toets nu het doorschakelnummer van PAsCall Telefoonservice in
  3. Sluit af met een #
  4. Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar PAsCall Telefoonservice
  5. Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Kunt u niet met *21 doorschakelen of heeft u telefooncentrale? Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik onze ISDN telefoon doorschakelen naar PAsCall Telefoonservice?

Antwoord: Wanneer u een ISDN-lijn wilt doorschakelen naar PAsCall Telefoonservice raden wij u aan eerst contact op te nemen met uw provider om te bespreken welk(e) nummer(s) u wilt doorschakelen. Wilt u met uw ISDN-lijn direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructies:

  1. Toets *210*
  2. Toets nu het doorschakelnummer van PAsCall Telefoonservice in
  3. Sluit af met een #
  4. Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar PAsCall Telefoonservice
  5. Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Met de toetsencombinatie #210# schakelt u het direct doorschakelen uit. Kunt u niet met *210 doorschakelen of heeft u telefooncentrale? Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik vertraagd doorschakelen naar PAsCall Telefoonservice

Antwoord: Met het doorschakelnummer schakelt u ook eenvoudig vertraagd door naar PAsCall Telefoonservice. Wilt u na 4 of 5 keer overgaan doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:

  1. Toets *61*
  2. Toets nu het doorschakelnummer van PAsCall Telefoonservice in
  3. Sluit af met een #
  4. Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar PAsCall Telefoonservice
  5. Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Met de toetsencombinatie #61# schakelt u het vertraagd doorschakelen uit. Kunt u niet met *61 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale? Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik naar PAsCall Telefoonservice doorschakelen als ik in gesprek ben?

Met het doorschakelnummer schakelt u eenvoudig door naar PAsCall Telefoonservice. Bent u in gesprek en kunt u geen tweede lijn oppakken? Volg dan onderstaande instructie:

  1. Toets *67*
  2. Toets nu het doorschakelnummer van PAsCall Telefoonservice in
  3. Sluit af met een #
  4. Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar PAsCall Telefoonservice
  5. Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Kunt u niet met *67 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale? Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Kan onze telefooncentrale worden doorgeschakeld naar PAsCall Telefoonservice?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik naar PAsCall Telefoonservice doorschakelen met een kabelaansluiting?

Wanneer u een telefoonaansluiting heeft via UPC kunt u ook doorschakelen met *21*.

Wat kost doorschakelen?

U betaalt de gesprekskosten van uw toestel naar telefoonnummer waarnaar is doorgeschakeld.

Kan ik de telefoontoestellen van meerdere werknemers naar PAsCall Telefoonservice doorschakelen?

Ja, er is geen limiet aan het aantal telefoontoestellen dat kan worden doorgeschakeld.

Offerte aanvragen Direct aanmelden