Steeds dezelfde klantenvragen aan het beantwoorden? Niet meer met de antwoordservice van PAsCall
U wilt dat uw klanten persoonlijk contact op kunnen nemen wanneer zij dat willen. Dat is immers een belangrijke sleutel tot zakelijk succes. Maar waar haalt u de tijd vandaan om de veelgestelde klantvragen te beantwoorden?
Dankzij de antwoordservice van PAsCall krijgt u de grip op uw agenda terug. Heeft u geen tijd om klanten te woord te staan? Gunt u uw klanten altijd professioneel en persoonlijk contact?
Kies voor controle over uw tijd én blije klanten, dankzij onze unieke combinatie van:
- Een ervaren team van 20 klantenservicemedewerkers, met gemiddeld meer dan 5 jaar werkervaring
- Een professioneel script inclusief belinstructies
- Maatwerk per klant, waarbij u per gesprek betaalt en uw flexibiliteit voorop staat
Het uitbesteden van uw antwoordservice levert tijd op, maar u wil natuurlijk niet uw grip op uw klantcontacten verbinden. Met PAsCall krijgt u het beste van twee werelden!
Dankzij onze gespreksnotities, terugbelnotities en doorverbindingen loopt u nooit cruciale zaken mis. De klantinformatie is altijd beschikbaar, klaar voor u wanneer dat ook bent.
Prijsindicatie aanvragen
geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
Dankzij onze jarenlange ervaring in deze branche starten wij onze samenwerking snel en grondig op.
Ten eerste brengen we samen in beeld wat uw klantvraag is. Wat verwacht u van ons? Hoeveel telefoontjes verwacht u gemiddeld per maand? Wilt u ook dat wij (een deel van) uw agendabeheer en e-mailbeheer overnemen? Het kan allemaal, want maatwerk staat centraal bij PAsCall.
Zijn we het eens over het abonnement en de aanpak? Dan is het tijd voor de volgende stap: het opstellen van het antwoordscript en de belinstructies. Hiermee krijgen onze medewerkers inzicht in alle ins en outs van uw bedrijf, zoals:
- De diensten of producten van uw bedrijf
- De tone of voice die bij uw bedrijf past
- De veelgestelde klantvragen en de antwoorden
- De contactgegevens voor het doorverbinden en de terugbelnotities
- Hoe de telefoon opgenomen moet worden
Met het antwoordscript helpen onze medewerkers uw bellers precies zoals u dat zelf zou doen. Wij zien onszelf als het volwaardige verlengstuk van uw bedrijf.
Krijgen wij een vraag van uw klant waar u zelf naar moet kijken? Geen probleem. Wij verbinden de lijn door of sturen een terugbelverzoek. Daarnaast krijgt u na elk gesprek een belnotitie met de cruciale informatie. Zo verliest u nooit de grip op uw contacten.
Besluit u om uw antwoordservice uit te besteden aan PAsCall?
Dan kiest u voor deze voordelen:
- Uw bedrijf houdt meer tijd over voor strategie en andere belangrijke werkzaamheden
- Altijd tevreden klanten dankzij uw goede bereikbaarheid en professionele hulp
- Onze klantenservicemedewerkers zetten hun jarenlange ervaring in
- U mist nooit belangrijke informatie met onze belnotities
- U betaalt altijd per gesprek en betaalt zelf wanneer u de lijn doorzet
- U kiest zelf wat u afneemt: telefoonservice, agendabeheer, e-mailbeheer? Alles kan
- U sluit een abonnement bij ons af vanaf €19,90 per maand
Wat onze klanten zeggen
Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.
Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.
Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.
Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.
Sinds 2005 ontzorgen wij bedrijven als volwaardige bereikbaarheidspartner.
Onze visie? Telefonische bereikbaarheid is een cruciale sleutel tot succes. Dit aspect is echter vaak het ondergeschoven kindje, omdat bedrijven het al druk genoeg hebben. Daar brengen wij verandering in.
Wat maakt ons uniek?
- 18 jaar ervaring binnen de klantenservice
- Een pakket op maat en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
- Een hecht team van 20 medewerkers die gemiddeld al meer 5 jaar bij ons werken: een zeer laag verloop binnen deze branche
- Geen opstartkosten, geen minimale afname, geen opzegtermijn, geen onverwachte kosten
antwoordSERVICE TARIEVEN
Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:
- Hoe de telefoon moet worden opgenomen
- Achtergrondinformatie over uw bedrijf
- Veelgestelde klantvragen en antwoorden
- Contactgegevens voor het doorverbinden
- De gewenste informatie voor de gespreksnotities
- De juiste tone of voice
Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk.
Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.
Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.
Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro
Ja, zeker.
Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppend aan ons systeem met alle klantgegevens.
Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.
Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:
- de naam en contactgegevens van de beller
- het gespreksonderwerp
- eventueel de gewenste vervolgstap
Wanneer onze medewerkers de notitie definitief maken, ontvangt u direct een notificatie. Zo mist u nooit meer belangrijke klantinformatie.
Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.