Telefoondienst

Een telefoondienst opzetten: waar vindt u professionele klantenservicemedewerkers?

Uw telefoon staat roodgloeiend want de zaken gaan goed. Uw klantenbestand groeit met de dag. Uw eigen medewerkers hebben het druk, waardoor uw klanten niet altijd te woord worden gestaan. Dus het is tijd voor uw eigen telefoondienst.

Maar waar vindt u geschikte klantenservicemedewerkers? U zoekt mensen met een luisterend oor, professionele houding en het liefst bakken aan ervaring. Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg, zeker met de krappe arbeidsmarkt momenteel.

Geen probleem: ze staan voor u klaar! PAsCall heeft een doorgewinterde team van 20 medewerkers die uw klanten snel, grondig en vakkundig verder helpt.

Kiest u ervoor om uw telefoondienst uit te vragen bij PAsCall? Dan kiest u voor:

  • Professionele klantenservicemedewerkers met gemiddeld meer dan 5 jaar ervaring
  • Inzicht in alle gesprekken dankzij onze notities
  • Tevreden klanten die snel geholpen worden

Prijsindicatie aanvragen

geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
De aanpak van PAsCall

Het lijkt een grote stap om uw telefoondienst uit te besteden aan PAsCall. Maar het proces is overzichtelijk.

Ten eerste kiest u welk abonnement het beste bij uw bedrijf past. Dit bepalen wij samen op basis van het aantal telefoontjes dat u per maand verwacht. Per gesprek betaalt u een vast bedrag, afhankelijk van het abonnementsvorm.

In onze aanpak vinden wij flexibiliteit voor de klant belangrijk: u schakelt simpelweg de lijn door naar PAsCall wanneer u het te druk heeft.

De volgende stap is het maken van de belinstructies en het antwoordscript. Dankzij onze jarenlange ervaring werken wij met een getoetste vragenlijst. De gebundelde antwoorden zorgen ervoor dat onze medewerkers altijd alle relevante informatie bij de hand hebben, zoals:

  • De manier waarop ze de telefoon opnemen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelgestelde vragen en antwoorden
  • Doorverbindinformatie
  • Welke details ze in de gespreksnotities noteren
  • De gewenste tone of voice die bij uw bedrijf past

Kiest u ervoor om de telefoondienst uit te besteden bij PAsCall? Dan kiest u voor deze voordelen:

  • Een abonnement vanaf €19,90 per maand 
  • Complexe flexibiliteit: besteed uw volledige telefoondienst uit of slechts enkele telefoontjes wanneer het druk is op kantoor
  • Altijd volledig op de hoogte van uw klantcontacten dankzij de gespreksnotities van PAsCall
  • Geen opstartkosten, geen minimale afname, geen opzegtermijn, geen onverwachte kosten
  • Geen tijd en geld kwijt aan het werven en trainen van inhouse medewerkers
  • Jarenlange klantenservice-ervaring van onze medewerkers, waardoor uw klanten altijd professioneel te woord worden gestaan
Waarom uw telefoondienst uitbesteden?

Wat onze klanten zeggen

testimonial-team
Sander Remans
Escrow Alliance

Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.

testimonial-team
Charles de Bie
CDB Makelaars

Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.

testimonial-team
Gerben Bouwhuis
Laptop Plus

Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.

testimonial-team
Sven van Heijningen
Procraft

Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.

Waarom kiezen voor PAsCall?

Maatwerk, persoonlijk contact, ontzorging. Daar staan wij voor, al vanaf 2005. 

Wij zien onszelf als zakelijke partner van onze klanten en gaan voor succes op de lange termijn. Ons team waardeert daarnaast de prettige werksfeer, daarom werken de meeste collega’s al jaren bij PAsCall.

Wat maakt PAsCall uniek?

  • Professioneel getrainde, hoogopgeleide telefonisten
  • Een zeer hoge kwaliteit gecombineerd met een concurrerende marktprijs
  • No-nonsense, direct contact met onze opdrachtgevers
  • Maatwerk en flexibiliteit voor al onze opdrachtgevers
  • Al 18 jaar een speler op de markt van klantenservice

TELEFOONDIENST TARIEVEN

Abonnement en Gesprekken
€20,95
Per Maand
Tussen de 0 en 25 – per gesprek – 2,80
Tussen de 26 en 50 – per gesprek – €2,70
Tussen de 51 en 100 – per gesprek – € 2,60
101 en meer – per gesprek – € 2,50
Doorverbinden en
SMS
Doorverbinden vast nr incl. gesprekskosten – €1,25
Doorverbinden mobiel nr incl. gesprekskosten – €1,60
Per SMS – €0,25

Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:

  • Hoe de telefoon moet worden opgenomen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelgestelde klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • De gewenste informatie voor de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.

Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.

Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.

Ja, zeker.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppend aan ons systeem met alle klantgegevens. 

Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.

Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • het gespreksonderwerp
  • eventueel de gewenste vervolgstap 

Wanneer onze medewerkers de notitie definitief maken, ontvangt u direct een notificatie. Zo mist u nooit meer belangrijke klantinformatie.

Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.

Veelgestelde vragen