Ook PAsCall Telefoonservice doneert aan War Child

War Child Kili ChallengeDE KILI WAR CHILD CHALLENGE 2017 VAN ROLAND & SWANTJE

Wij dromen er al jaren van om samen de Kilimanjaro te beklimmen, maar we droomden er ook jaren van samen een kind te krijgen. Helaas kunnen wij niet op natuurlijke manier zwanger worden en was de enige mogelijkheid IVF. Dit hebben we 5 keer geprobeerd, een slopend, vermoeiend, extreem emotioneel proces wat ons veel energie en nog veel meer tranen heeft gekost. Lees meer

Minder dan de helft van Nederlanders beluistert voicemail

NU.NL: Slechts 47 procent van alle Nederlanders zegt haar of zijn voicemail te beluisteren wanneer er een bericht ingesproken is. Hoewel de dienst door minder dan de helft van de Nederlanders actief wordt gebruikt, is de dienst slechts door één op de vijf Nederlanders uitgezet, blijkt uit onderzoek van Telecompaper. Lees meer

Telefooncentrale in de cloud vergroot bereikbaarheid

Voor welke werknemer klanten ook bellen, iedereen wordt direct geholpen. Daarvoor hoeft de betreffende werknemer niet bij de vaste telefoon te zitten. Mobiel is hij net zo goed bereikbaar. En als deze werknemer even geen tijd heeft, zijn er altijd andere werknemers die snel aan de lijn kunnen komen. De klant hoeft nooit te wachten en komt altijd bij de juiste persoon terecht. Een scenario waar veel organisaties van dromen. Lees meer

Vaarwel secretaresse, welkom virtuele assistent

Heeft de secretaresse, die op kantoor haar werk verricht, haar langste tijd gehad? Het is niet ondenkbaar, want de virtuele assistent wordt steeds populairder.

Een virtuele assistent is iemand die online een ander ondersteunt in onder meer agenda- en mailboxbeheer, het te woord staan van relaties enz. Dit kan tegenwoordig makkelijk, want hoe meer er via de cloud gaat, hoe minder belangrijk het is waar de secretaresse zich bevindt om haar werk te kunnen doen.

Virtuele assistent, de voordelen

De voordelen van een virtuele assistent zijn onder meer de volgende:

  • flexibiliteit
  • volledig gericht op ontzorgen
  • is gewend ook persoonlijke klussen te doen voor de opdrachtgever
  • er is geen werkplek op kantoor nodig

Nadelen zijn onder meer de mogelijkheid om elkaar uit het oog te verliezen (bijpraten is dus belangrijk) en het risico dat er maar werk over de schutting wordt gegooid en de omgang respectloos wordt.

Virtuele assistent, de kosten

De kosten voor een virtuele assistent zijn zo’n 30 tot 65 euro per uur waarbij contracten meestal uitgaan van een vast aantal uren per periode.

Bron: NRC Next

Vaste telefonie nog lang geen geschiedenis voor ondernemers

De populaire mobiele diensten ten spijt, ondernemers houden vast aan een vaste telefoonlijn op de zaak. Dat betekent echter niet dat ze andere communicatievormen als VoIP en WhatsApp links laten liggen. Lees meer

Zorgeloos op weg naar de zon met de mkb vakantie checklist

Bijna een derde van de Nederlanders werkt door in zijn vakantie. Vooral ondernemers checken hun mail of beantwoorden zakelijke telefoontjes. Echt onbezorgd op vakantie gaan zit er bij veel ondernemers niet in. Sommige ondernemers gaan zelfs niet op vakantie, simpelweg omdat ze het roer niet uit handen durven te geven. Ook een artikel op Intermediair bevestigde bovenstaande bevindingen. Daarin stond dat de gemiddelde Nederlandse werknemer 27 vakantiedagen per jaar opneemt, terwijl de gemiddelde ondernemer slechts gebruik maakt van 17 dagen. Dat is jammer, want zorgeloos op vakantie is geen ondenkbaar scenario. Het vergt wat voorbereiding, maar het levert dan ook ontzettend veel op! Met deze zomervakantiechecklist kun je met een gerust hart op vakantie, het roer even loslaten en echt even tot rust komen. Lees meer

Call Tracking echt interessant voor marketing

Telefoonnummervermeldingen op websites van merchants zijn vele affiliates een doorn in het oog. De affiliate stuurt een klant door, de klant besluit vervolgens telefonisch te bestellen en de affiliate loopt zijn sale mis. Uit onderzoek van AdInsight (UK) blijkt dat 43% van de online verkopen nog steeds over de telefoon plaatsvindt. Het gaat hier om veel gemiste sales. Tijd dus om serieus na te gaan denken over de mogelijkheden van Call Tracking. Lees meer

Hoe vertraagd doorschakelen met een iPhone

De iPhone wordt beschouwd als de revolutionaire mobiele telefoon. Misschien is deze te revolutionair dat het ontbreekt aan een aantal zeer fundamentele functies. Veel iPhone-gebruikers (waaronder veel van onze klanten) klagen over het ontbreken van een verschillende doorschakel functies die wel kan worden gevonden op de wat oudere mobiele telefoons. Lees meer

Voicemail is bijna dood en begraven

Laatst realiseerde ik me dat ik bijna nooit meer voicemail gebruik. ‘Waarom eigenlijk niet?’, dacht ik. De enige simpele conclusie die ik kon trekken: voicemail is niet efficiënt genoeg.

Door Jasper den Hartog in op Computable

Negen van de tien keer dat ik gebeld word, is dat door een bekende, bijvoorbeeld een collega. Zie ik een gemiste oproep, dan bel ik zelf wel terug. Als ik op mijn beurt iemand bel met een vraag, wil ik het liefst zo snel mogelijk een antwoord. Dat krijg ik niet als ik eerst zijn of haar voicemail inspreek. Het is dan makkelijker Whatsapp te openen en een berichtje te tikken. De ontvanger kan dat meteen lezen, als het hem of haar uitkomt, en direct antwoorden – in plaats van eerst naar de voicemail te bellen, misschien een pincode in te moeten voeren, het bericht af te luisteren en dan nog eens terug te bellen. Lees meer

PAsCall ZOEKT NIEUWE COLLEGA’S

PAsCall Telefoonservice is een snelgroeiende telefoonservice en het visitekaartje voor bedrijven in heel Europa. Wij handelen inkomend telefoonverkeer af voor deze bedrijven en zijn op zoek naar communicatief vaardige nieuwe collega’s Lees meer