Telefonische Antwoorddienst

Meer klanttelefoontjes dan tijd in uw agenda? Tijd voor de Telefonische antwoorddienst van PAsCALL

Wanneer uw bedrijf groeit in klantenaantal, is dat een mijlpaal die gevierd moet worden.

Maar dit brengt tevens uitdagingen mee. Denk bijvoorbeeld aan steeds meer vragen die u telefonisch en per mail bereiken. Elk klantcontact verdient een aandachtige, persoonlijke aanpak. Maar hoe maakt u hier tijd voor vrij?

Uw complete klantenservice uitbesteden is niet nodig. Maar tijdens piekmomenten kan het simpelweg te druk zijn om alle telefoontjes aan te nemen. En dat is zonde voor uw leads en uw imago.

De oplossing is echter simpel: de telefonische antwoorddienst van PAsCall. Even geen tijd om op te nemen? Schakel simpelweg de telefoon door naar ons. De professionele medewerkers van PAsCall staan klaar om uw klanten verder te helpen.

Maar verliest u dan geen grip op uw klantcontact? Zeker niet. Na afloop van ieder gesprek krijgt u namelijk een gespreksnotitie met alle belangrijke details.

Deze dienst neemt u af per gesprek. Dat betekent volledige flexibiliteit. Want u weet immers het beste wat uw bedrijf nodig heeft. Een vakantie, drukke dag vol meetings, afspraak buiten de deur? Schakel eenvoudig de telefoon door. Met één druk op de knop ontzorgt PAsCall u compleet.

Prijsindicatie aanvragen

geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
Hoe werkt het?

Een callcenter inschakelen: een grote stap? Met onze begeleiding is het juist een kleine moeite.

Met onze flexibele telefonische antwoorddienst kunt u:

  • uw telefoon doorschakelen tijdens afwezigheid of piekdrukte
  • uw klantvragen via mail en chat ook aan ons overlaten
  • per gesprek betalen én bepalen of u de lijn doorschakelt
  • profiteren van de jarenlange ervaring van onze klantenservice professionals

Wij kunnen al binnen één maand starten. Hoe ziet het opstartproces er precies uit?

De eerste stap is besluiten welk abonnement bij uw bedrijf past. Dit basisbedrag is gebaseerd op het aantal telefoontjes dat u verwacht maandelijks naar PAsCall door te schakelen.

Vervolgens stellen we samen het antwoordscript op inclusief concrete belinstructies. Dit zijn de richtlijnen die onze medewerkers gebruiken om uw klanten te woord te staan als volledig verlengstuk van uw bedrijf.

Hierin staat:

  • Op welke manier ze telefoon mogen opnemen
  • Welke klantvragen ze zelf kunnen beantwoorden
  • Naar wie en bij welke situaties ze de telefoon mogen doorverbinden
  • Welke informatie de gespreksnotities moeten bevatten
  • Wat de gewenste tone of voice van uw bedrijf en merk is

Is het abonnement bepaald en het antwoordscript rond? Dan kunnen we beginnen!

Kiest u voor de telefonische antwoorddienst van PAsCall? Dan kiest u voor volledige ontzorging. U kunt ons namelijk altijd flexibel inzetten als verlengstuk van uw organisatie. Wij zijn er voor uw klanten.

Een greep uit de voordelen:

  • U beschikt altijd over een vakkundige telefonische antwoorddienst 
  • Extra gemoedsrust tijdens drukke periodes, afspraken buiten de deur of afwezigheid: u schakelt simpelweg de telefoon door
  • Altijd een professionele, persoonlijke benadering naar uw klanten dankzij onze vakkundige personeel met gemiddeld meer dan 5 jaar ervaring
  • Altijd grip op uw klantcontacten dankzij onze gedetailleerde gespreksnotities, afgestemd op uw wensen
  • U betaalt per gesprek en bepaalt zelf wanneer u de telefoon doorschakelt
Wat zijn de voordelen?

Wat onze klanten zeggen

testimonial-team
Sander Remans
Escrow Alliance

Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.

testimonial-team
Charles de Bie
CDB Makelaars

Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.

testimonial-team
Gerben Bouwhuis
Laptop Plus

Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.

testimonial-team
Sven van Heijningen
Procraft

Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.

Waarom kiezen voor PAsCALL?

Voor zakelijk succes is persoonlijk klantencontact essentieel. Daar geloven wij in. Al bijna twintig jaar helpen wij onze drukbezette klanten hun ambities op het gebied van klantcontact waar te maken. Dat doen wij als volwaardig verlengstuk, met aandacht, maatwerk en flexibiliteit. 

Wij danken dit aan ons team van ervaren medewerkers, die gemiddeld al vijf jaar bij ons werken. Een uitzonderlijk laag verloop in een branche waarin deze gewoonlijk hoog is. Daar zijn wij trots op.

Wat ons uniek maakt?

  • Al bijna 20 jaar ervaring binnen de klantenservice
  • Complete flexibiliteit: u betaalt per gesprek
  • Een beproefde aanpak waarmee wij snel kunnen opstarten en werken als volwaardig verlengstuk van uw organisatie
  • Vakkundig personeel met hart voor hun werk waar wij in investeren
  • Maatwerk en persoonlijke aandacht
  • Innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)

ANTWOORDDIENST TARIEVEN

Abonnement en Gesprekken
€20,95
Per Maand
Tussen de 0 en 25 – per gesprek – 2,80
Tussen de 26 en 50 – per gesprek – €2,70
Tussen de 51 en 100 – per gesprek – € 2,60
101 en meer – per gesprek – € 2,50
Doorverbinden en
SMS
Doorverbinden vast nr incl. gesprekskosten – €1,25
Doorverbinden mobiel nr incl. gesprekskosten – €1,60
Per SMS – €0,25

Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:

  • Hoe de telefoon moet worden opgenomen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelgestelde klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • De gewenste informatie voor de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.

Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.

Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.

Ja, zeker.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppend aan ons systeem met alle klantgegevens. 

Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.

Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • het gespreksonderwerp
  • eventueel de gewenste vervolgstap 

 

Wanneer onze medewerkers de notitie definitief

Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.

Veelgestelde vragen