Agendaservice

Meer tijd kwijt aan plannen dan aan de afspraken zelf? Hoog tijd voor de agendaservice van PAsCall

Is uw bedrijf aan het groeien en wil iedereen met u om de tafel? Blijft de telefoon maar rinkelen en stroomt uw inbox vol? 

Het is mooi dat de zaken goed gaan. Maar groei brengt ook uitdagingen mee.

Overkomt u dit ook?

  • Dubbele afspraken
  • Volle dagen vol meetings, waardoor het echte werk ondergesneeuwd raakt
  • Dagelijks veel tijd kwijt aan het plannen en verschuiven van afspraken

 

Als u de grip op uw agenda dreigt te verliezen, is de oplossing gelukkig simpel. Wist u namelijk dat er een compleet professioneel team voor u klaar staat? Zij nemen u graag uw agendabeheer uit handen met de agendaservice van PAsCall.

Hoe werkt het precies?

PAsCall plant uw afspraken in, altijd volgens uw wensen. Dit doen onze ervaren medewerkers voor uw bedrijf:

  • De telefoon aannemen
  • Mails en chatberichten inplannen
  • Afspraken inplannen

De service bij uitstek voor drukke bedrijven, bijvoorbeeld wanneer medewerkers geregeld afspraken buiten de deur hebben, zoals makelaars.

Kenmerkend voor PAsCall is onze vakkundigheid en het maatwerk. U betaalt simpelweg per taak, waardoor u nooit vast zit aan dure abonnementen die u niet gebruikt.

Prijsindicatie aanvragen

geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
Hoe werkt het?

Uw agendaservice uitbesteden. Dat kan allerlei vragen oproepen, zoals:

  • Weten mijn klanten dat ze met een extern bedrijf praten, en niet met mijn eigen medewerkers?
  • Hoe weet PAsCall welke afspraken ze wel en niet mogen inplannen?
  • Hoe kan PAsCall bij mijn agenda? Is dat wel veilig?

Wij hebben een beproefde methode ontwikkeld om snel, grondig en veilig aan de slag te kunnen voor uw bedrijf. Hoe gaat dat in zijn werk?

Eerst bepalen wij samen welk abonnement bij u past. U sluit al een maandelijks abonnement af vanaf €19,90. Naast dit lage vaste bedrag betaalt u maandelijks per telefoontje of taak. U maakt dus altijd flexibel van PAsCall gebruik.

Vervolgens stellen we het antwoordscript en belinstructies voor. Op deze manier heeft ons team alle informatie bij de hand om uw klanten efficiënt verder te helpen en uw afspraken in te plannen. Wij stellen dit samen aan de hand van een vragenlijst:

  • Wat voor producten en diensten biedt uw bedrijf?
  • Welke vragen mag ons team beantwoorden? En wat zijn de antwoorden op veelgestelde vragen?
  • Welk type afspraken mag ons team inplannen binnen welke tijdstippen? 
  • In welke situaties moet ons team doorverbinden en naar wie mag dit?
  • Welke informatie wilt u krijgen in onze gespreksnotities?
  • Hoe mag ons team de telefoon opnemen?
  • Wat is de tone of voice van uw bedrijf en uw merk?

Dankzij de API-koppeling van PAsCall krijgen wij vanuit een beveiligde verbinding toegang tot uw agenda. Zo kan ons team direct afspraken voor u inplannen. Ook sturen wij u gespreksnotities en terugbelverzoeken indien nodig, zodat u altijd op de hoogte bent.

Kiest u voor agendaservice bij PAsCall? Dan levert u dat de volgende voordelen op:

  • Volledige controle over uw agenda en die van uw medewerkers
  • Ontzorging door flexibiliteit. Een drukke dag of veel afspraken buiten de deur? Schakel simpelweg de lijn door naar PAsCall en wij nemen het plannen van u over.
  • Geen hoge opstartkosten, u hoeft zelf geen extra personeel te werven en te trainen
  • Altijd grip op uw klantcontacten dankzij onze gespreksnotities en terugbelverzoeken
  • Een veilige verbinding met uw agenda dankzij onze API-koppeling
  • U profiteert direct van de jarenlange ervaring van onze ervaren medewerkers die gemiddeld vijf jaar bij ons in dienst zijn
  • U sluit al een abonnement af vanaf €19,90 per maand
Wat zijn de voordelen?

Wat onze klanten zeggen

testimonial-team
Sander Remans
Escrow Alliance

Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.

testimonial-team
Charles de Bie
CDB Makelaars

Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.

testimonial-team
Gerben Bouwhuis
Laptop Plus

Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.

testimonial-team
Sven van Heijningen
Procraft

Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.

Waarom kiezen voor PAsCall

PAsCall gelooft dat persoonlijk klantencontact de sleutel is tot zakelijk succes. Helaas dreigt dit vaak het ondergeschoven kindje te worden bij veel drukke bedrijven. Al bijna twintig jaar vervullen wij deze dienst met ons ervaren team. Dit doen wij als volwaardig verlengstuk van onze klanten. En daar zijn wij trots op.

Wat maakt ons uniek?

  • Maatwerk en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
  • Een hecht, professioneel team met gemiddeld meer dan 5 jaar ervaring
  • Een aanpak waarbij flexibiliteit centraal staat. U zit nooit vast aan hoge kosten en zet de lijn door wanneer dat u uitkomt
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)
  • Ruime ervaring met het veilig koppelen van agenda’s via API’s

Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:

  • Hoe de telefoon moet worden opgenomen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelgestelde klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • De gewenste informatie voor de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.

Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw agendaservice uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.

Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een agendaservice op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.

Ja, zeker.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppend aan ons systeem met alle klantgegevens. 

Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.

Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • het gespreksonderwerp
  • eventueel de gewenste vervolgstap 

Wanneer onze medewerkers de notitie definitief maken, ontvangt u direct een notificatie. Zo mist u nooit meer belangrijke klantinformatie.

Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.

Veelgestelde vragen