22 januari 2014 PAsCall Telefoonservice

Belastingdienst telefonisch slecht bereikbaar

De Belastingdienst is al dagen slecht telefonisch bereikbaar. Via Twitter proberen klanten antwoord op hun vragen te krijgen, omdat zij telefonisch geen contact krijgen met de Belastingdienst. Staatssecretaris Frans Weekers bevestigt de slechte bereikbaarheid van de dienst naar aanleiding van berichten bij de NOS.

Volgens hem is het deze maand veel drukker dan normaal in januari. De drukte en slechte bereikbaarheid hebben te maken met nieuwe regels rond de uitbetaling van toeslagen door de Belastingdienst.

Rekeningnummer wijzigen bij de belastingdienst

Sinds januari betaalt de Belastingdienst toeslagen nog maar op één rekeningnummer uit. Klanten die met meerdere rekeningnummers in het bestand van de dienst staan, moeten een wijziging doorgeven. Via twitter worden er veel vragen over deze wijziging gesteld aan de Belastingdienst. Ook blijkt er veel onduidelijkheid te bestaan over voorlopige aanslagen.

Een medewerker van de Belastingdienst laat via twitter weten: ‘Het is nog steeds erg druk. Excuses voor het ongemak. Met een algemene vraag kan ik via twitter helpen.’

Tagged:

PAsCall Telefoonservice PAsCall is altijd aanwezig, altijd met een lach, altijd goed gehumeurd, altijd professioneel, altijd volgens uw wensen en altijd op tijd. Met PAsCall Telefoonservice mist nooit meer een belangrijk telefoontje en u geeft altijd een goede indruk, ook als u er niet bent.