Klantenservice uitbesteden

Is uw bedrijf toe aan een professionele klantenservice? Tijd voor PAsCall

Hoe klinkt een groeiend bedrijf? Bij PAsCall weten we dat wel.

Dat klinkt als de groeiende stroom telefoontjes en mails van klanten die blijven binnenstromen. Vragen, klachten, complimenten… Steeds meer van uw klanten zoeken contact.

Maar wat als deze toestroom uw medewerkers boven het hoofd groeit? Persoonlijk, professioneel klantcontact is een belangrijke factor voor zakelijk succes. De telefoon onbeantwoord laten is geen optie. Het is hoog tijd om een klantenservice op te zetten.

Wat komt hier precies bij kijken?

  • Werving van personeel
  • Werving van trainers
  • Aanschaf van apparatuur
  • Aanschaf van kantoorruimte
  • Personeelsgerelateerde kosten
  • Evaluatie en extra opleiding van uw nieuwe personeel

Maar waar haalt u de tijd vandaan voor deze operatie? En hoe vindt u gekwalificeerde medewerkers in de zeer krappe arbeidsmarkt van vandaag?

Gelukkig is de oplossing eenvoudig. Wist u dat u met één druk op de knop kunt beschikken over een heel team van ervaren klantenservicemedewerkers? Als u de klantenservice uitbesteedt bij PAsCall, zitten onze collega’s – met gemiddeld meer dan 5 jaar ervaring – klaar om uw klanten te woord te staan.

Hoe werkt dit precies? U kiest een passend abonnement voor een lage maandelijkse prijs. Verder zit u nergens aan vast en betaalt u simpelweg per gesprek. Wij werken met een beproefd antwoordscript en belinstructies, waardoor wij direct aan de slag kunnen als volwaardig verlengstuk van uw bedrijf.

Kiest u voor uitbesteding van uw klantenservice bij PAsCall? Dan kiest u voor flexibiliteit en ontzorging.

Prijsindicatie aanvragen

geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
Hoe werkt het?

Uw klantenservice uitbesteden: een grote onderneming? Dat valt ontzettend mee. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen wij snel van start. Hoe pakken wij zoiets aan?

De eerste stap is gezamenlijk uw verwachtingen in kaart brengen. Wat is het verwachte aantal telefoontjes per maand? In overleg kiezen wij een abonnement dat bij u past.

Vervolgens stellen we aan de hand van onze vragenlijst met u het antwoordscript en de belinstructies op. Hiermee hebben onze medewerkers tijdens hun werk altijd inzicht in:

  • Welke producten en diensten uw bedrijf biedt
  • De gewenste tone of voice die bij uw bedrijf past
  • Hoe wij de telefoon opnemen
  • Antwoorden op veelgestelde klantvragen
  • Wanneer en naar wie wij de telefoon mogen doorverbinden
  • Welke informatie in de gespreksnotities moet

 

Wij leveren maatwerk en willen dat onze diensten werken voor u. Daarom bepaalt u zelf welke taken onze telefonisten uitvoeren en hoe zij uw klanten te woord staan.

De laatste stap in de voorbereiding? Dat is simpelweg een kwestie van doorverbinden. 

Plotseling beschikt u over een team professionele medewerkers die met hun jarenlange ervaring klaar staan voor uw klanten. Zo makkelijk kan het zijn.

Kiest u voor het uitbesteden van uw klantenservice bij PAsCall? Dan kiest u voor deze voordelen:

  • PAsCall is eenvoudig inzetbaar als volwaardig verlengstuk van uw eigen organisatie. Onze telefonisten zijn niet te onderscheiden van uw eigen medewerkers
  • Geen kosten kwijt aan werven en opleiden van nieuwe medewerkers
  • Altijd grip op uw klantcontacten dankzij onze gedetailleerde gespreksnotities
  • U profiteert van de jarenlange werkervaring van onze medewerkers, die gemiddeld al meer dan vijf jaar in dienst zijn van PAsCall: uitzonderlijk lang voor onze branche
  • Flexibiliteit: u kiest een abonnement voor een maandelijkse lage prijs en betaalt verder per gesprek
  • U sluit al een abonnement af vanaf €19,90 per maand
Wat zijn de voordelen?

Wat onze klanten zeggen

testimonial-team
Sander Remans
Escrow Alliance

Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.

testimonial-team
Charles de Bie
CDB Makelaars

Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.

testimonial-team
Gerben Bouwhuis
Laptop Plus

Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.

testimonial-team
Sven van Heijningen
Procraft

Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.

Waarom kiezen voor PAsCall?

Uw klantenservice uitbesteden is een grote stap. Dat doet u niet bij de eerste de beste partij.

Wij verzorgen al bijna twintig jaar de bereikbaarheid van talloze bedrijven, waarbij wij werken als volwaardig verlengstuk en complete ontzorging bieden. Wij geloven dat persoonlijk klantencontact de sleutel tot zakelijk succes is.

Wat ons uniek maakt?

  • Al bijna 20 jaar ervaring binnen de klantenservice
  • Een beproefde aanpak waardoor wij snel en professioneel kunnen opstarten
  • Maatwerk en persoonlijke aandacht voor onze opdrachtgevers
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)
  • Een hecht team van 20 medewerkers die met plezier bij ons werken

Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:

  • Hoe de telefoon moet worden opgenomen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelgestelde klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • De gewenste informatie voor de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.

Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.

Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.

Ja, zeker.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppend aan ons systeem met alle klantgegevens. 

Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.

Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • het gespreksonderwerp
  • eventueel de gewenste vervolgstap 

Wanneer onze medewerkers de notitie definitief maken, ontvangt u direct een notificatie. Zo mist u nooit meer belangrijke klantinformatie.

Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.

Veelgestelde vragen