8 mei 2012 PAsCall Telefoonservice

Pas na wachttijd betalen voor helpdesk

Helpdesks mogen pas kosten gaan rekenen vanaf het moment dat de wachttijd erop zit.

Dat stellen D66 en het CDA voor. Volgens hen zorgt deze maatregel voor een prikkel voor bedrijven om snellere service te gaan leveren. “Nu krijg je een keuzemenu en een muziekje. En al die tijd voel je tik, tik, tik, die kosten oplopen”, aldus CDA-Kamerlid Gerda Verburg.

Youp van ‘t Hek

Volgens Martijn van Dam (PvdA) geeft de recente klaagzang van Youp van ‘t Hek weer eens aan dat bedrijven geen prioriteit geven aan de helpdeskservice. Hij stelt voor dat bedrijven alleen maar kosten per gesprek door berekenen en niet langer kosten per minuut.

Wachttijd

D66-Kamerlid Kees Verhoeven noemt het voorstel van de PvdA’er begrijpelijk, maar ziet er weinig in. “Wij willen dat de consument betaalt voor wat hij krijgt. Dus een lang gesprek mag meer kosten dan een kort gesprek.”
Ook GroenLinks’er Braakhuis is sceptisch. “Het klinkt sympathiek, maar een goedkopere helpdesk lost de problemen met de service niet op.”

Lees verder op: Nu.nl

Tagged: , , , ,

PAsCall Telefoonservice PAsCall is altijd aanwezig, altijd met een lach, altijd goed gehumeurd, altijd professioneel, altijd volgens uw wensen en altijd op tijd. Met PAsCall Telefoonservice mist nooit meer een belangrijk telefoontje en u geeft altijd een goede indruk, ook als u er niet bent.