25 februari 2013 PAsCall Telefoonservice

Telefoonservice en het aannemen van bestellingen

Het aannemen van bestellingen is een van de belangrijkste activiteiten van bijna ieder bedrijf. Het aannemen van meer bestellingen leidt tot een verhoging van de verkoop en daarmee een grotere omzet. Het missen van een bestelling is een gemiste kans. Het is daarom van levensbelang dat ieder inkomend telefoontje van een prospect of klant meteen wordt beantwoord en dat bestellingen altijd accuraat worden opgevolgd.

Het kan echter voorkomen dat uw bedrijf onderbezet is en niet de mogelijkheid heeft om met een plotselinge piek in het aantal binnenkomende telefoontjes om te gaan, vooral tijdens de drukste tijden van de dag of een bepaalde tijd van het jaar. Deze telefoontjes kunnen niet genegeerd worden. Ieder telefoongesprek is immers belangrijk. Als het niet mogelijk is om alle telefoontjes aan te nemen, kan een telefoonservice die ook bestellingen aanneemt, uitkomst bieden. Een telefoonservice is een slimme oplossing om uw verkoop op pijl te houden en er voor te zorgen dat uw klantenservice altijd bereikbaar is.

Telefoonservices die inbound diensten aanbieden, zoals het aannemen en verwerken van bestellingen, klantenservice en klachtenafhandeling, hebben professioneel opgeleid personeel met een klantgerichte benadering. Deze professionele bedrijven kunnen u assisteren bij het contact met uw klanten, ook in het aannemen van bestellingen. Zo hoeft u zelf geen telefonistes op te leiden. De telefonistes van telefoonservices zijn al professioneel opgeleid en zij zijn in staat om al uw klanten vakkundig te woord te staan.

Een telefoonservice kan uw telefoon altijd aannemen, maar het is ook mogelijk om alleen die telefoontjes aan te nemen die u mist. Een telefoonservice is vaak voorzien van geavanceerde software die de telefoniste kan ondersteunen in het behandelen van telefoongesprekken en het correct aannemen van bestellingen. Dit zorgt ervoor dat bestellingen snel en correct aan u kunnen worden doorgegeven.

Telefoonservice

Een telefoonservice kan uw bedrijf op verschillende manieren ten goede komen.
Ten eerste kan een telefoonservice ervoor zorgen dat u altijd iemand beschikbaar hebt om een bestelling aan te nemen. Een telefoonservice voorziet u van professionele telefonistes om bestellingen aan te nemen die zeer klantgericht te werk gaan. Deze telefonistes zijn uitstekend toegerust om uw producten en diensten te vertegenwoordigen en zorgen er voor dat al uw bestellingen accuraat worden aangenomen.

Ten tweede neemt een telefoonservice geen ruimte in beslag in uw kantoorpand. Bedrijfsruimte kan erg kostbaar zijn en om een ruimte in te richten voor telefoonaanname op uw eigen locatie is een dure aangelegenheid. Wanneer het aannemen van orders een prioriteit is voor uw bedrijf, kan het u veel opleveren om dat uit te besteden aan een telefoonservice die daarin gespecialiseerd is.

Ten slotte komt het uw bedrijf ten goede als u in staat bent meer telefoongesprekken af te handelen, meer bestellingen aan te nemen, meer bestellingen correct te verwerken en de vragen van uw klanten te beantwoorden. Meer telefoontjes betekent meer bestellingen, meer verkoop en uiteindelijk meer winst.

Tagged: , , , , , ,

PAsCall Telefoonservice PAsCall is altijd aanwezig, altijd met een lach, altijd goed gehumeurd, altijd professioneel, altijd volgens uw wensen en altijd op tijd. Met PAsCall Telefoonservice mist nooit meer een belangrijk telefoontje en u geeft altijd een goede indruk, ook als u er niet bent.