Nooit meer klanten missen? Uw telefoondienst uitbesteden bij pascall
Het liefste beantwoordt u ieder klanttelefoontje direct. Maar dat is lastig in de praktijk. Een telefoon die blijft rinkelen, een volle agenda, meetings, deadlines… Dan kan het klantcontact er bij inschieten.
Met PAsCall bent u bereikbaar wanneer uw klanten bellen. Altijd. Wij staan klaar om uw telefoondienst over te nemen zoals dat bij u past: van sporadische opvang tot een volledige uitbesteding.
Heeft u geen tijd om klanten te woord te staan? Dan zet u de telefoonlijn simpelweg door naar PAsCall. Met onze zorgvuldig afgestemde belscripts zijn wij een verlengstuk van uw bedrijf.
Onze medewerkers:
- helpen uw klanten professioneel verder
- beantwoorden veelgestelde vragen
- verbinden uw klanten door indien nodig
- laten terugbelverzoeken achter
- noteren ieder contact in een belnotitie
U sluit bij ons een abonnement af en betaalt verder per gesprek. Complete flexibiliteit voor uw bedrijf vinden wij belangrijk. Zo hoeft u nooit meer een klanttelefoontje te missen.
Prijsindicatie aanvragen
geen
opstartkosten
geen
minimale afname
geen
opzegtermijn
geen
onverwachte kosten
Uw telefoondienst uitbesteden: een grote overgang? Dankzij de beproefde aanpak van PAsCall valt dit enorm mee.
Hoe werkt het precies? We beginnen met het bespreken van uw verwachtingen. Hoe kunnen wij uw bedrijf helpen? Wilt u uw volledige klantenservice uitbesteden? Of alleen de lijn doorschakelen wanneer het druk is? Wilt u ook dat wij uw agenda en e-mailbox beheren? Het is allemaal mogelijk.
De tweede stap is dat we samen het antwoordscript en de belinstructies opstellen. Wij werken met een vragenlijst om grondig in beeld te brengen hoe onze medewerkers uw klanten te woord kunnen staan. Zo krijgen wij zicht op:
- de gewenste tone of voice van uw bedrijf
- contactgegevens voor doorverbinden
- de manier waarop de telefoon mag worden opgenomen
- antwoorden op veelgestelde vragen
- instructies voor de gespreksnotities
Als alle informatie rond is, staan onze medewerkers klaar om uw klanten verder te helpen. Het is slechts een kwestie van doorverbinden!
Wat onze klanten zeggen
Ons bedrijf maakt gebruik van de PAsCall Telefoonservice op een permanente basis. PAsCall biedt mij met uitstekende out-of-office telefoonservice en een paar extra handen. Ik kan dit aan iedereen die behoefte hebben aan professionele en persoonlijke aanpak aanbevelen.
Sinds 2008 maak ik gebruik van de telefoonservice van PAsCall en haar teammedewerkers. Naast het snelle en duidelijke SMS- en/of email bericht zijn de reacties van “mijn klanten” zeer positief. Ze worden vriendelijk te woord gestaan. Met name dit laatste is voor mij een reden om PAsCall Telefoonservice aan te raden.
Naast het feit dat PAsCall Telefoonservice degelijk werk leveren proberen ze ook innovatief te zijn waaronder de Telefoonservice App. Welke zeer prettig werkt.
Om optimaal bereikbaar te zijn en we soms onze handen vol hebben biedt PAsCall ons dé oplossing en voor dé juiste prijs. Altijd ontvangen we netjes een email met wie er heeft gebeld en welke actie we moeten ondernemen. Omdat wij international werkzaam zijn wordt de telefoon netjes in de Engelse taal beantwoord. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop de samenwerking verloopt.
Kiest u ervoor om uw telefoondienst uit te besteden bij PAsCall? Dan krijgt u er deze voordelen voor terug:
- Complete grip op uw agenda en die van uw medewerkers. Is het een drukke dag? Geen tijd om de telefoon op te nemen? Dan schakelt u eenvoudig de telefoonlijn door naar PAsCall
- U mist nooit belangrijke klantcontacten dankzij onze gespreksnotities
- Geen kosten voor het aannemen en opleiden van interne servicemedewerkers
- PAsCall is een perfect verlengstuk van uw eigen organisatie, dus wij kunnen zo veel of weinig van u overnemen als u wil
- U beschikt over de jarenlange klantenservice-ervaring van onze professionele medewerkers
- U heeft complete flexibiliteit: u betaalt per gesprek en bepaalt helemaal zelf hoe vaak u PAsCall inzet
- U sluit al een abonnement af vanaf €19,95 per maand
Vanaf 2005 verzorgen wij met veel plezier en trots de bereikbaarheid van vele bedrijven. Wij geloven dat direct, persoonlijk klantcontact de sleutel is tot succes. Juist dit aspect schiet er vaak in bij drukbezette bedrijven. Wij zorgen voor deze klantbeleving.
Wat maakt ons uniek?
- Jarenlange ervaring binnen de klantenservice
- Maatwerk en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers staan centraal
- Een hecht, gedreven team van klantenservicemedewerkers die gemiddeld 5 jaar bij ons werken, een zeer laag verloop binnen deze branche
- Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie
Voordat onze medewerkers uw klanten spreken, stellen wij altijd gezamenlijk een belscript op. Daarin staat onder andere:
- Hoe de telefoon moet worden opgenomen
- Achtergrondinformatie over uw bedrijf
- Veelgestelde klantvragen en antwoorden
- Contactgegevens voor het doorverbinden
- De gewenste informatie voor de gespreksnotities
- De juiste tone of voice
Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk.
Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.
Nee, het is bijna altijd financieel voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Anders kunt u zeer hoge opstartkosten verwachten, bijvoorbeeld voor de werving, training en apparatuur. Bij PAsCall betaalt u geen opstartkosten.
Wist u dat wij hebben berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand? Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.
Ja, zeker.
Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer. Dit nummer is gekoppend aan ons systeem met alle klantgegevens.
Als uw klanten bellen, ziet de medewerker direct al uw relevante gegevens op zijn scherm.
Geen probleem. Na ieder gesprek stellen onze medewerkers een gespreksnotitie op. Daarin vindt u alle gewenste informatie, denk daarbij aan:
- de naam en contactgegevens van de beller
- het gespreksonderwerp
- eventueel de gewenste vervolgstap
Wanneer onze medewerkers de notitie definitief maken, ontvangt u direct een notificatie. Zo mist u nooit meer belangrijke klantinformatie.
Als alle documentatie op tijd rond is, kunnen wij binnen twee weken starten.