In deze tijd van mobiele telefoons en internet lijkt er een eindeloze hoeveelheid draadloze verbindingen te zijn. Een telefoonservice lijkt een beetje uit de tijd. Dit is echter niet het geval. Want hoeveel bedrijven ook met e-mail en zelfs SMS doen, wanneer zaken echt belangrijk worden gaan mensen bellen. Het gesprek is dynamisch en staat een vrije uitwisseling van ideeën toe omdat er geen vertraging is, en is daarin ongeëvenaard door e-mail en SMS.

Natuurlijk is het zo dat wanneer u een telefoon heeft, u altijd bereikbaar bent. Hoewel dit soms een voordeel kan zijn, kan het ook een last worden. Als u voortdurend gebeld wordt, kom u niet meer aan zaken toe die belangrijk zijn voor u onderneming om winst te genereren. Communicatie is in onze samenleving net zo alomtegenwoordig als lucht, en voor de meeste ondernemers zijn communicatiemiddelen van levensbelang. Wat nodig is, is een beter efficiëntie in communicatie.

PAsCall Telefoonservice

Een telefoonservice is een manier om communicatie efficiënter te maken. U kunt de telefoonservice medewerkers instructies meegeven, zodat u kunt ontspannen in de wetenschap dat de echt belangrijke telefoontjes wel bij u terechtkomen, terwijl u niet onnodig wordt gestoord. Het is belangrijk om in de behoeften van uw klanten te voorzien, maar soms is het belangrijker dat u tijd heeft voor andere zaken.

Natuurlijk kunt u ook een voicemail instellen om de telefoon te beantwoorden als u niet in staat bent om op te nemen. Maar niet iedere klant zal een bericht inspreken en zo kunt u opdrachten mislopen. Het grootste voordeel van een telefoonservice is de kostenbesparing die het u kan opleveren. U hoeft geen extra medewerker in dienst te nemen om de telefoon aan te nemen. En zelfs als u op vakantie gaat, kan uw bedrijf open blijven.