17 dec: Nieuwe Sales: Wel of geen telefonisch keuzemenu implementeren?

Willen mijn klanten een telefonisch keuzemenu? Daar kunnen we kort over zijn: nee. Een klant wil graag direct iemand aan de lijn en wil direct èn snel worden geholpen. Dat geldt voor elke vraag. Geen keuzemenu, geen wachtrij en direct de juiste medewerker. ‘Service is de nieuwe sales’ zoals je tegenwoordig vaak hoort.

31 okt: Besteed werkzaamheden uit aan een secretaresse op afstand

Je start een bedrijf omdat je ergens goed in bent of omdat jij graag een bepaald product verkoopt. Maar bij een eigen bedrijf, horen ook zaken waar je geen tijd voor hebt. Een virtueel assistent biedt dan uitkomst. Deze assistent kan bepaalde administratieve handelingen voor je verrichten of je agenda beheren. Zoals Nicky doet voor Mark.

16 okt: Traditionele secretaresse op haar retour

Met Het Nieuwe Werken verandert niet alleen het waar en wanneer professionals werken, het resulteert ook in een volledig andere inhoud van functies. Zo transformeert de traditionele secretaresse zich steeds vaker in een virtuele assistent. Zij is niet langer de ‘koffie rondbrengende gastvrouw’. Mede door alle ICT-ontwikkelingen is haar rol veranderd en bovendien hoeft zij niet per se op kantoor aanwezig te zijn om alles op rolletjes te laten lopen.

09 okt: Voor service pakken consumenten de telefoon

Consumenten die een vraag hebben of tegen een probleem aanlopen, kiezen bij voorkeur voor telefonisch contact met een organisatie. De vandaag gepubliceerde resultaten van het Trendonderzoek Dialoogmediatonen aan dat er eveneens een lichte groei zichtbaar is voor contactverzoeken via social media en smartphone en tablets.

17 sep: Winter in aantocht! Telefoneren met je handschoen

In de winter blijft de bediening van een telefoon met een aanraakscherm een hele opgave, omdat je in veel gevallen je handschoenen moet uittrekken. Niet zo met deze handschoen van hi-Call. Die heeft een microfoon en een speaker ingebouwd en laat je bellen via Bluetooth.